Byt julegaver frem til 19. januar 2020

Nu er det endelig snart jul ❤️ Har du købt en julegave for meget herfra webshoppen, eller var det ikke helt den rigtige, så bytter jeg/giver penge retur frem til og med den 19. januar 2020.

GLÆDELIG JUL 🎄☃️🎁🎉

Salgs- og leveringsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser er gældende, når der ikke på forhånd er indgået andre skriftlige mellem dig som køber og Sekant.dk

Generelle oplysninger

Sekant IVS
Skanderborgvej 29
8000 Aarhus C
Tlf.: 2049 2127
E-mail: kontakt@sekant.dk
CVR: 37503320

Betaling og køb

På Sekant.dk kan der betales med MobilePay, Visa, MasterCard og Maestro. Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inklusive 25 % moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Alle handler med Sekant.dk er aftaler, der indgås på dansk. Kortgebyrerne tager jeg mig af – så dem skal du ikke tænke på.

Betaling med MobilePay sker direkte fra det betalingskort, som du har tilknyttet din MobilePay.

Betaling for dine varer sker først, når jeg afsender din pakke. Der kan kun blive trukket det beløb, som du selv har godkendt ved oprettelse af købet. Sekant krypterer dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer), som giver dig som kunde et sikkert sted at handle.

Sekant tager forbehold for tastefejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte og udgåede varer, og lagerfejl.

Levering

Sekant har en aftale med GLS, som sender pakkerne. Som kunde ved Sekant har du mulighed for selv at vælge forskellige måder at få tilsendt din pakke på, som du vælger, når du afslutter købet her på webshoppen. Levering tager mellem 1 og 3 hverdage og bliver sendt den førstkommende hverdag inden kl. 08.00:

Køber du produkter for 299 DKK eller derover, er der fri fragt til GLS PakkeShop og Erhvervsadresse.

1. Levering i GLS PakkeShop

Med levering til GLS PakkeShop vælger du selv, hvor du ønsker at hente din pakke. Prisen er 19 kr. for bestillinger under 299 kr. Når du henter din pakke skal du huske at medbringe og fremvise gyldigt billed-id og forsendelsesnummeret, som du får fra Sekant. Du vil modtage en mail og en SMS fra GLS, når din pakke er klar til at blive afhentet.

2. Levering til erhvervsadresse

Din pakke bliver sendt til din erhvervsadresse. Prisen er 19 kr. for bestillinger under 299 kr. Er der ikke nogen på adressen, vil den blive leveret den næste hverdag.

3. Levering til privatadresse

Din pakke bliver sendt til din private adresse. Prisen er 39 kr. for bestillinger under 499 kr. Er du ikke hjemme, når GLS kommer for at aflevere din pakke, vil den blive leveret til den nærmeste GLS PakkeShop, hvor du kan afhente den. Du vil få mail og SMS fra GLS om afhentningen.

Afhentes en pakke ikke rettidigt hos GLS PakkeShop, forbeholder jeg mig retten til at opkræve et fragtgebyr på 49 kr.

Kontakt for international levering.

Fejl og mangler

Når du har fået din pakke leveret, er det dit ansvar straks at tjekke varerne for fejl og mangler og give mig besked, hvis det skulle være tilfældet.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb. Kontakt mig hurtigst muligt på enten mail: kontakt@sekant.dk eller på telefon: 2049 2127 med en meddelelse om fortrydelsen af dit køb. Fortrydelsesretten gælder fra den dag, du modtager din pakke fra mig. Varen skal være i samme stand, som da du modtog den, og den må ikke bære præg af at have været brugt. Du kan selvfølgelig prøve varen, som du ville kunne i en butik. Du betaler selv for returneringen. Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af ordren. Hvis varen er prøvet udover almindelig inspicering kan Sekant fratrække penge. Ved returnering bedes du udfylde og vedlægge returseddel eller du kan hente den her – Klik her for at hente returseddel.

Kan jeg hente min bestilling?

Ja, det kan du. På Skanderborgvej 29 i Aarhus har du mulighed for at hente din bestilling – dog inden for et begrænset tidsrum på hverdage og efter aftale. Inden du kommer skal du derfor have oprettet en bestilling her på webshoppen. Blot notér i tekstfeltet for bemærkninger til din ordre, at du gerne vil afhente din bestilling. Så kontakter jeg dig, og vi finder frem til, hvornår du kan afhente din bestilling. Du opretter derfor en bestilling som normalt og vælger en tilfældig leveringsmetode. Fragten skal du selvfølgelig ikke betale, og den trækker jeg ud manuelt fra din bestilling, når du har afhentet din pakke.

Det er ikke en fysisk butik, så du kan derfor ikke komme forbi og prøve produkterne før en bestilling.

Varens stand ved fortrydelse

Du hæfter for forringelse af varens værdi efter anden håndtering end den nødvendige for at fastslå varens egenskaber og funktion. Sekant kan tilbageholde betalingen af varen, indtil jeg har fået varen retur – med mindre du har dokumentation fra postlevering for, at du har returneret varen.

Der er ingen fortrydelsesret på forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Ved fortrydelse af købet skal varen derfor være i uåbnet stand og mængde, som den er modtaget. Det kan være cremer, lotions og olier.

Ved fortrydelse betaler køber selv for fragten til Sekant.

Reklamation

Når du handler ved Sekant har du 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, der konstateres ved varens normale anvendelse. Afhængig af situationen kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen. Reklamationsretten dækker ikke over fejl, skader eller slitage, som er direkte eller indirekte opstået ved forkert anvendelse, ringe vedligeholdelse eller uautoriseret brug af varen. Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen ved varen. Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.Ved returnering bedes du udfylde og vedlægge følgende returseddel – Klik her for at hente returseddel.

Persondatapolitik

For at kunne handle ved Sekant har jeg brug for oplysninger om dig som kunde, så jeg kan sende din vare. Jeg har derfor brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, e-mail-adresse og telefonnummer. Sekant IVS er ansvarlig for behandlingen af dine data og forpligter sig til at overholde kravene inden for lovgivningen af privatlivets beskyttelse.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer jeg din e-mail-adresse. Jeg videregiver ikke din e-mail-adresse til andre. Ønsker du ikke længere at modtage mit nyhedsbrev kan du altid sende en mail til kontakt@sekant.dk og bede om at blive frameldt.

Har du en kode til at få rabat på webshoppen?

Husk at bruge den 🙂 Rabatkoder gælder ikke ved i forvejen nedsatte varer, tilbud og udsalg.

Hvem har adgang til dine personlige oplysninger?

De personlige data, som vi indsamler, overføres ikke til samarbejdspartnere (såsom leverandører af produkter), bortset fra eksterne serviceudbydere. Eksempelvis deles data med vores logistiske partnere med det formål at levere og fakturere de bestilte varer. Dine data bliver ikke delt med partnere til markedsføringsformål.

For at kunne håndtere bestillinger, anvender vi:

  • Dinero (regnskabsprogram)
  • GLS Denmark (fragt)
  • Microsoft (mail/kundeservice)

Hvad er dine rettigheder?

Du kan til enhver tid få at oplyst, hvilke personlige oplysninger jeg har om dig. Skriv en mail/besked, så sender jeg dine oplysninger via e-mail.

Retten til at slette data

Du kan til enhver tid få slettet dine personlige oplysninger, som bruges ved Sekant IVS, undtagen i følgende situationer:

  • Du har en uafklaret sag i forbindelse med bestiling på webshoppen.
  • Du har en bestilling, som endnu ikke er afsendt.
  • Du har et økonomisk mellemværende med Sekant IVS.
  • Du har foretaget et køb på webshoppen. Ifølge bogføringsreglerne skal jeg beholde dine personlinge oplysninger i 5 år fra udgangen af det regnskabsår oplysningerne vedrører. Herefter vil dine oplysninger blive slettet.

Retten til at klage til en myndighed

Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du først rette henvendelse til Sekant IVS. Tryk her og skriv din klage eller ring på +45 2049 2127. Forhåbentlig kan vi sammen finde en løsning. Skulle det ikke være muligt at finde en løsning sammen, har du mulighed for at indsende en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carls Jakobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning her: https://www.forbrug.dk/

Cookies og Analytics

Når du klikker rundt på webshoppen godkender du også at vi må registrere din adfærd. Du kan selv administrere og slette cookies fra din computer.

Google Analytics bliver brugt til at analysere webshoppen, så vi kan opnå den bedste oplevelse, når du bruger vores webshop. Analytics genererer en rapport, som giver os viden om den generelle adfærd på webshoppen.

Sekant IVS tager forbehold for prisfejl og trykfejl.